Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/models/item.php on line 763

عکس فارغ التحصیلی را اینگونه بگیرید

نوشته شده توسط :

بعد از اتمام دوران تحصیل و در زمان اخذ مدرک تحصیلی همه دانشجوها علاقمند هستند که از این دوران مهم در زندگی خود عکسی به یادگار داشته باشند . به این عکس ، عکس فارغ التحصیلی گفته میشود . عکس فارغ التحصیلی معمولا دارای لباس ( روپوش ) و کلاه مخصوص میباشد .

عکس فارغ التحصیلی در خانه یا دانشگاه

معمولا دانشگاه ها فضا و امکاناتی را برای عکس فارغ التحصیلی دانشجویان فراهم میکند . داشتن یک عکس دست جمعی با سایر دوستان و همکلاسی ها یا هم دانشگاهی ها همراه با لباس متحدالشکل خالی از لطف نیست . سالها بعد دیدن این عکس خاطرات رفت و آمد به دانشگاه و روزهای خوب و سخت این دوران را تداعی خواهد کرد .

 

لباس فارغ التحصیلی

لباس فارغ التحصیلی دارای یک شنل و یک کلاه است که همراه با مدرک تحصیلی که بصورت لوله شده و روبان زده شده در دستان شخص است انجام میشود . افزودن یک شال هم خالی از لطف نیست . حال این عکس در کنار سایر دوستان ، یا در محیط های دیگر هم میتواند زیباتر باشد .

 

آتلیه دارای لباس فارغ التحصیلی

برخی آتلیه ها به دلیل تقاضای زیاد دانشجویان یا مشتریان خود ، اقدام به تهیه لباس فارغ التحصیلی کرده اند . اگر در جستجوی یک آتلیه عکاسی مناسب برای این موضوع هستید میتوانید با مراجعه به سایت اصلی آتلیه ها و در بخش عکاسی خانوادگی و اسپرت ، از فیلتر لباس فارغ التحصیلی استفاده کرده و در شهر یا محله ی مورد نظر خود ، بهترین آتلیه را بیابید .

 

لیست آتلیه های دارای لباس فارغ التحصیلی

 

ما در این مقاله سعی کردیم تعاریف ساده ای از عکاسی با لباس فارغ التحصیلی را برای شما بنویسیم . در صورتی که شما هم در این زمینه دارای تجربه هستید حتما در بخش نظرات این مقاله برای ما بنویسید .


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/templates/default/item.php on line 249
امیر بصیری

علاقمند به مطالعه و توسعه کسب و کار هستم . به دلیل فعالیت مرتبط در سالهای گذشته در زمینه آتلیه های عکاسی ، سعی میکنم مطالبی رو بنویسم که به دردتون بخوره و بتونین ازش استفاده کنین . 

نظر خود را برای ما بنویسید

تکمیل فیلدهای ستاره دار الزامیست

درباره ما

استفاده از مطالب بخش مقالات آتلیه‌ها دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است و کلیه حقوق آن به رسانه آتلیه‌ها دات کام تعلق دارد.