Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/models/item.php on line 763

راهنمای انتخاب لوکیشن یا عمارت عکاسی برای عروس و داماد

نوشته شده توسط :

امروزه بر خلاف سالهای گذشته که فقط عکاسی عروسی در آتلیه انجام میشد، عروس و دامادها مایل هستند که عکاسی را در فضاهای باز ، باغهای زیبا و همچنین لوکیشن های مخصوص عکاسی یا همان باغ عمارت عکاسی انجام دهند .

انتخاب بهترین باغ عکاسی برای عروسی

برای انتخاب یک لوکیشن خوب برای عکاسی باید در درجه ی اول به فصل توجه کنید . در فصول بهار یا تابستان کار کمی آسانتر است . باغها و فضاهای باز سرسبز هستند و عکاسی در این فضا ، آلبوم عروسی شما را بسیار زیبا خواهد کرد . در فصل پاییز هم رنگ نارنجی و زرد برگ های درختان نیز زیبایی شگفت انگیزی را به عکسهای شما خواهد داد . برخی از لوکیشن های عکاسی عروسی هستند که فقط دارای یک ساختمان مجلل هستند . این لوکیشنها نیاز فضای باز شما را برطرف نمیکنند و بیشتر در فصل سرما قابل استفاده هستند .

از طرفی برخی باغ های عکاسی هستند که فاقد ساختمان یا عمارت هستند . پس در فصل سرما شرایط مناسبی برای عکاسی ندارند . ولی معمولا در سالهای اخیر شاهد تجهیز و ساختن لوکیشن های عالی و بسیار زیبا برای عکاسی عروسی یا نامزدی در تهران و اطراف تهران بوده ایم .

 

به موضوع عکاسی توجه کنید

اگر به عکاسی اسپرت قبل از عروسی فکر میکنید ، عکاسی در فضاهای ورزشی یا اسپرت همچنین عکاسی در لوکیشن های مرتبط با موضوع عکاسی میتواند بر زیبایی عکسهای شما بیافزاید . برای مثال عکاسی در یک باشگاه سوارکاری و در کنار اسبهای زیبا ، سوارشدن بر اسب و پوشیدن لباس سوارکاری میتواند عکسهای اسپرت و همچنین کلیپ اسپرت شما را زیباتر کند .

یا عکاسی در یک محیط کاملا اسپرت دارای مبلمانهای زیبا ، میز بیلیارد ، تزیینات و اکسسوری های مدرن یا کلاسیک نیز میتواند فضای عکس های شما را چشمگیر کند .

 

به آدرس و دسترسی لوکیشن عکاسی عروسی توجه کنید

اگر باغ تالار یا محل برگزاری مراسم شما غرب تهران یا در حومه غرب تهران است سعی کنید اگر قصد عکاسی در لوکیشن را در روز مراسم خود دارید ، از فضاها ، عمارت ها یا باغ های عکاسی در غرب تهران استفاده کنید . همچنین اگر محل مراسم شما در شرق تهران یا حومه شرق تهران است سعی کنید از باغ عکاسی یا لوکیشن های شرق تهران استفاده کنید .

 

انتخاب لوکیشن عکاسی یا عمارت برای عکاسی فرمالیته

اگر پیش کاری یا فرمالیته دارید اهمیتی ندارد که محل عمارت یا باغ عکاسی شما کجاست . میتواند حتی بسیار دور از شهر هم باشد . چون دیگر عجله ای برای رسیدن به مراسم نیست و شما میتوانید حتی 2 روز هم در یک لوکیشن عکاسی حاضر شده و عکاسی اسپرت و عروسیتان را بصورت کامل انجام دهید . در مورد عکاسی فرمالیته به مقالات مرتبط مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید .

 

کدام لوکیشن برای شما مناسب تر است ؟

در این مورد حتما با آتلیه عکاسی عروسی خود مشورت کنید . چرا که انتخاب نهایی و رزرو باغ عکاسی باید با تایید عکاس شما نیز همراه باشد . در این زمینه عکاسان میتوانند مشاوره ی درست و دقیقتری به شما بدهند . پس با آتلیه ی خود حتما در این زمینه مشورت کنید . از سلیقه ی خود بگویید و با دیدن نمونه کارهای مختلف از باغ های متنوع بهترین انتخاب را داشته باشید .

 

ما در این مقاله سعی کردیم نکات اولیه و مهم در زمینه انتخاب لوکیشن مناسب جهت عکاسی عروسی را برای شما بنویسیم . اگر شما هم در این زمینه تجربه ای دارد حتما برای ما در بخش نظرات بنویسید .


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/templates/default/item.php on line 249
امیر بصیری

علاقمند به مطالعه و توسعه کسب و کار هستم . به دلیل فعالیت مرتبط در سالهای گذشته در زمینه آتلیه های عکاسی ، سعی میکنم مطالبی رو بنویسم که به دردتون بخوره و بتونین ازش استفاده کنین . 

نظر خود را برای ما بنویسید

تکمیل فیلدهای ستاره دار الزامیست

درباره ما

استفاده از مطالب بخش مقالات آتلیه‌ها دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است و کلیه حقوق آن به رسانه آتلیه‌ها دات کام تعلق دارد.