Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/models/item.php on line 763

امنیت فیلم و عکس شما چقدر اهمیت دارد ؟

نوشته شده توسط :

شاید خیلی از شما از طریق شبکه های اجتماعی و تصاویری که از عروس های خود به نمایش می گذارند با آتلیه عکاسی عروسی خود آشنا شده اید و حالا قصد دارید از خدمات آنها استفاده کنید . ولی به امنیت فیلم و عکس عروسی خود چقدر فکر کرده اید و اینکه بعد از مراسم ، عکس شما نیز به عنوان نمونه کار در شبکه های اجتماعی منتشر شود !

یکی از مواردی که این روزها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است بحث امنیت عکس های عروسی شماست . اگر شما از آن دسته عروس و داماد هایی هستید که تمایلی به این کار ندارید و حتی از اینکه عکس های عروسی شما در محل دفتر آتلیه هم به جهت نمونه کار به نمایش گذاشته شود نیز مشکل دارید پیشنهاد میکنیم این موضوع را در همان ابتدای صحبت های جلسات مشاوره این موضوع را مطرح کنید و پیشنهاد میکنیم توافقات خود را در قراردادتان مکتوب کنید .

 

بارها پیش آمده که یک آتلیه عروس اقدام به انتشار یکی از عکس های عروس خود برای نمونه کار در شبکه های اجتماعی کرده و افراد سودجو نیز با استفاده از آن تصاویر در صفحات دیگر شبکه های اجتماعی به عنوان نمونه کار استفاده کرده و در نهایت موجب درگیری و پشیمانی عروس و داماد از اعتماد به آتلیه عروس خود شده است .


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/templates/default/item.php on line 249
امیر بصیری

علاقمند به مطالعه و توسعه کسب و کار هستم . به دلیل فعالیت مرتبط در سالهای گذشته در زمینه آتلیه های عکاسی ، سعی میکنم مطالبی رو بنویسم که به دردتون بخوره و بتونین ازش استفاده کنین . 

نظر خود را برای ما بنویسید

تکمیل فیلدهای ستاره دار الزامیست

درباره ما

استفاده از مطالب بخش مقالات آتلیه‌ها دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است و کلیه حقوق آن به رسانه آتلیه‌ها دات کام تعلق دارد.