Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/models/item.php on line 763

طراحی و نظم محیط آتلیه هم مهم است !

نوشته شده توسط :

در زمان انتخاب آتلیه عکاسی عروسی خود به نکات ریز و شاید مهم توجه کنید تا بعد از مراسم با اعصاب راحت تری به تماشای فیلم عروسی خود بنشینید . شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وارد یک آتلیه عکاسی شده و با محیطی نامنظم روبرو شوید . به عقیده ما مجموعه ای که دارای مدیریت خوب و با صلاحیت باشد ، نظم و انضباط کاری را در راس امور خود قرار خواهد داد . این نظم از نوع برخورد کارکنان آن مجموعه شروع و به کیفیت خروجی محصول نهایی که همان فیلم و عکس عروسی شماست ختم خواهد شد .

مجموعه ای که از یک مدیر خوب و منظم بهره می برد بر همه مراحل تولید محصول نظارت داشته و سعی بر آن دارد تا از دوستان و آشنایان شما مشتریانی جدید بسازد .

 

در نقطه مقابل ، این موضوع هم میتواند وجود داشته باشد که با یک آتلیه با محیطی نامنظم و شاید هم به هم ریخته ، میز کار نامرتب و کارمندانی با سطح برخورد ضعیف برخورد داشته باشید . این ها نشانه هایی هستند تا شما پی ببرید که احتمالا از کیفیت کار و فیلم و عکس عروسی خود رضایت چندانی نداشته باشید .

 

شاید در این میان استثنا هایی هم وجود داشته باشد . اما بحث ما بصورت کلی نوشته شده و هدف از بیان این موضوعات این است که شما در زمان انتخاب آتلیه عروس خود تمامی نکات قابل توجه را در نظر بگیرید و بعد از مراسم ، از فیلم و عکس عروسی خود رضایت خاطر داشته باشید .

 

این نکته مهم هم وجود دارد که یک آتلیه بسیار شیک و لوکس الزاما یک کار خوب ارائه نخواهد داد . برای اینکه از انتخاب آتلیه عروس خود تا حدود زیادی مطمئن باشید پیشنهاد میکنیم مطالب این بخش را مطالعه کنید و خواندن تنها یک مطلب برای رسیدن به این هدف کافی نخواهد بود .

 

و باز هم در نقطه مقابل این موضوع لازم میدانم از تجربه های شخصی خودم بنویسم . زمانی که برای دیدن یک آتلیه عکاسی عروسی که از طرف یکی از دوستان معرفی شده بود به آدرسی رفتم که به یک زیر زمین مسکونی با ورودی بسیار معمولی ختم شد .

 

ولی معرفی دوستان ، نحوه مشاوره ، نمونه کارها و مجموعه بیانگر این بود که این گروه توانایی انجام این کار را دارند و از تجربه کافی در این زمینه برخوردار هستند .

 

معرفی دوستان از نکته های بسیار مهم در زمینه انتخاب آتلیه عروس میباشد که در برابر نکات دیگر حائز اهمیت است .


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/templates/default/item.php on line 249
امیر بصیری

علاقمند به مطالعه و توسعه کسب و کار هستم . به دلیل فعالیت مرتبط در سالهای گذشته در زمینه آتلیه های عکاسی ، سعی میکنم مطالبی رو بنویسم که به دردتون بخوره و بتونین ازش استفاده کنین . 

نظر خود را برای ما بنویسید

تکمیل فیلدهای ستاره دار الزامیست

درباره ما

استفاده از مطالب بخش مقالات آتلیه‌ها دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است و کلیه حقوق آن به رسانه آتلیه‌ها دات کام تعلق دارد.