Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/models/item.php on line 763

بهترین آتلیه برای عکس خانوادگی را چطور انتخاب کنیم ؟

نوشته شده توسط :

داشتن عکس خانوادگی با کیفیت و خوب مطمئنا در سالهای دراز میتواند ارزش واقعی خود را نشان دهد . پس بهتر است این عکس با ارزش را چند سال یکبار در آتلیه بگیریم . اما کدام آتلیه میتواند این عکس را بهتر و ماندگارتر بگیرد ؟ ما در این مقاله به شما کمک میکنیم تا بهترین آتلیه عکاسی خانوادگی را برای خود بیابید.

انواع دکور آتلیه

عکس خانوادگی را میتوان با دکورهای مختلف انداخت . برای مثال عکاسی با دکور کریسمس ، عکس با دکور شب یلدا ، عکاسی با دکور یا تم هالووین ، عکاسی با تزیینات و دکور نوروز و غیره . پس ابتدا باید ببینید که کدامیک از این مناسبت ها پیش روست و البته تمایل به عکاسی با دکور دارید یا خیر ؟ و اگر بله با کدام دکور ؟

عکاسی خانوادگی الزاما با دکور انجام نمیشود . یکی از ژست های مرسوم در این نوع عکس ها این است که پدر خانواده یا مادر و یا هردو روی صندلی نشسته و فرزندان اطراف آنها بصورت ایستاده باشند .

البته در مورد انواع ژست های عکاسی خانوادگی به مقاله ی مرتبط با آن مراجعه کنید .

 

انتخاب بر اساس محدوده

در تمامی محله ها یا مناطق تهران یا سایر شهرها آتلیه های عکاسی قدیمی و معتبر را میتوان یافت . اگر از طریق سایت آتلیه ها و در بخش عکاسی خانوادگی و اسپرت به دنبال آتلیه هستید بر اساس اینکه در شرق تهران در جستجوی آتلیه هستید یا در غرب تهران ، در تهرانپارس یا میرداماد آتلیه نیاز دارید یا هر محله ی دیگر به آسانی میتوانید جستجو کنید . اینکه آتلیه عکاسی شما در نزدیکی شما باشد میتواند شما را از ترافیک و خستگی راه نجات دهد .

 

لباس مناسب بپوشید

پوشیدن لباس مناسب همراه با آرایش برای خانم ها برای یک عکاسی خانوادگی شاید آسان نباشد . معمولا خانواده ها زمانی را برای عکاسی خانوادگی میگذارند که در حال رفتن به یک میهمانی هستند . در این شرایط همه ی اعضای خانواده در کنار هم جمع و همگی از نظر لباس و آراستگی در شرایط خوبی هستند . پس حتما از قبل به فکر جستجوی آتلیه و رزرو آن باشید .

 

فضای آتلیه

برای انتخاب یک آتلیه عکاسی خوب برای عکس خانوادگی یا شخصی و اسپرت حتما به فضا یا دکور و همچنین وسعت آتلیه در زمانی که تعداد افراد خانواده زیاد هستند توجه کنید . تنوع دکور و فضای عکاسی میتواند به شما کمک کند تا عکسهای بیشتر و زیباتری بگیرید . البته اگر عکاس حرفه ای و با تجربه باشد میتواند در یک فضای کوچک زیباترین عکسها را از شما بگیرد .

 

رزرو آتلیه با عکاس خانم

اگر برای شما این موضوع حائز اهمیت است که حتما عکاسی در آتلیه توسط بانو انجام شود ، این موضوع را از قبلتر و در زمان رزرو آتلیه حتما مطرح کنید . چرا که اگر این موضوع عنوان نشود ممکن است عکاسی توسط عکاس آقا انجام شده و موجب معذب شدن اعضای خانواده شود .

 

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با برخی از موارد مهم در انتخاب بهترین آتلیه برای عکس خانوادگی آشنا کنیم . برای انتخاب آسان آتلیه میتوانید به سایت اصلی آتلیه ها دات کام مراجعه کرده و در بهش عکاسی خانوادگی و اسپرت بر اساس محدوده یا شهر مورد نظرتان و همچنین بر اساس نظرات سایر کاربران آتلیه عکاسی خود را انتخاب کنید .


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/templates/default/item.php on line 249
امیر بصیری

علاقمند به مطالعه و توسعه کسب و کار هستم . به دلیل فعالیت مرتبط در سالهای گذشته در زمینه آتلیه های عکاسی ، سعی میکنم مطالبی رو بنویسم که به دردتون بخوره و بتونین ازش استفاده کنین . 

نظر خود را برای ما بنویسید

تکمیل فیلدهای ستاره دار الزامیست

درباره ما

استفاده از مطالب بخش مقالات آتلیه‌ها دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است و کلیه حقوق آن به رسانه آتلیه‌ها دات کام تعلق دارد.