Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/models/item.php on line 763

عکس خانوادگی را بهتر است در آتلیه بگیرید

نوشته شده توسط :

داشتن یک عکس خانوادگی خوب و با کیفیت میتواند در سالهای بسیار دورتر برای شما و اعضای خانواده بسیار جذاب باشد . البته هستند خانواده هایی که هر سال گذر زمان را در کنار هم عکس گرفته و در آلبوم خاطرات خانوادگی خود نگه میدارند . پس برای عکس خانوادگی یا پرتره به آتلیه عکاسی مراجعه کرده و یک عکس در کنار هم و یا پرتره شخصی میگیرند .

برای انتخاب آتلیه عکاسی خانوادگی نیاز به سخت گیری زیادی نیست . نه اینکه این موضوع اهمیت نداشته باشد . بلکه منظور این است که مثل عکاسی عروسی نیاز به حساسیت زیاد نیست . البته بارها با روابط عمومی سایت تماس گرفته اند که یک آتلیه در تحویل کارها بسیار تاخیر داشته است یا آتلیه ای دیگر طراحی عکس ها را به خوبی انجام نداده است . این موضوعات را میتوان با یک انتخاب درست و یک آتلیه عکاسی خوب برای عکاسی خانواگی پیشگیری کرد .

 

شرایط عکس خانوادگی

عکس خانوادگی یک عکس پرتره است . عکس پرتره میتواند شخصی باشد یا جمعی ، میتواند در آتلیه باشد یا فضای باز و میتواند با دکوراسیون های متناسب باشد یا بدون دکور . برای مثال عکس خانوادگی با دکور کریسمس یا عکاسی خانوادگی با دکور شب یلدا ، عکس پرتره در آتلیه یا عکاسی با دکور نوروز . میبینید که در شرایط مختلف میتوانید عکاسی کنید . حال که این زمان و هزینه صرف میکنید بهتر است که در یک آتلیه عکاسی خوب یا توسط یک عکاس خوب و هنرمند این عکس گرفته شود .

 

هزینه های عکاسی خانوادگی چقدر است ؟

عکس خانوادگی هزینه ی زیادی ندارد به شرط آنکه شما انتخاب های زیادی نداشته باشید . معمولا آتلیه های عکاسی هزینه ی ورودی آتلیه را برای عکاسی نمیگیرند . بعضی از آتلیه های عکاسی هم هستند که ورودیه دارند . یا برای روزهای تعطیل یا عکاسی توسط عکاس خانم ورودی میگیرند .

آتلیه های عکاسی معمولا حداقل سفارش ندارند . ولی هستند آتلیه هایی که برای مثال حداقل 10 عکس باید سفارش دهید یا حداقل 300 هزار تومان سفارش عکس اجباری دارند . یا در مثالی دیگر اگر در زورهای تعطیل عکاسی کنید باید حداقل 5 عکس یا بیشتر سفارش دهید .

پس نگران نباشید . در ابتدا حدود سفارش خود را مشخص کنید . شاید یک آتلیه در زمینه عکس خانوادگی بسیار عالی باشد و حداقل سفارش هم داشته باشد . اگر شرایط خود را منطبق با آتلیه دیدید اقدام کنید .

 

چطور اقدام کنیم ؟

ابتدا در سایت آتلیه ها دات کام وارد بخش عکاسی خانوادگی شوید . در محدوده مورد نظرتان عکاسی های مختلف را ببینید . سعی کنید از آتلیه هایی انتخاب کنید که دارای نمونه کار هستند . سپس نظرات مردمی را مطالعه کرده و حتما بخش قیمت ها را مقایسه کنید . ترجیحا با مشاورین سایت از طریق گفتگوی آنلاین یا مشاوره تلفنی مشورت کنید . بعد از تحقیقات اولیه با آتلیه تماس بگیرید و اگر دوست داشتید حتی میتوانید از دکورهای آتلیه از نزدیک هم بازدید کنید . سپس رزرو کنید . بیعانه هم اگر لازم بود پرداخت کنید ولی تسویه حساب نکنید . بگذارید پس از اتمام کار و مشاهده عکسها تسویه کنید تا اگر نیاز به چاپ مجدد یا هرگونه مشکل دیگری بود ، کار با کیفیت کامل ادامه یابد.

البته منظور این نیست که آتلیه های عکاسی مورد اطمینان در این زمینه نیستند و صدالبته هستند بسیاری از آتلیه های عکاسی قدیمی یا معتبر که از این نظر بسیار قابل اعتماد بوده و کوچکترین مشکلی هم برای مشتریان آنها بوجود نمی آید. ولی هدف از نوشتن این مقاله آشنایی عمومی جامعه با روند درست انجام کار و رزرو عکاسی میباشد .

 

اگر به دنبال آتلیه عکاسی خوب برای عکس خانوادگی و پرتره هستید میتوانید به بخش عکاسی خانوادگی و اسپرت در سایت آتلیه ها مراجعه کرده و بر اساس محدوده مورد نظرتان اقدام به انتخاب عکاسی کنید .


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/templates/default/item.php on line 249
امیر بصیری

علاقمند به مطالعه و توسعه کسب و کار هستم . به دلیل فعالیت مرتبط در سالهای گذشته در زمینه آتلیه های عکاسی ، سعی میکنم مطالبی رو بنویسم که به دردتون بخوره و بتونین ازش استفاده کنین . 

نظر خود را برای ما بنویسید

تکمیل فیلدهای ستاره دار الزامیست

درباره ما

استفاده از مطالب بخش مقالات آتلیه‌ها دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است و کلیه حقوق آن به رسانه آتلیه‌ها دات کام تعلق دارد.