Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/models/item.php on line 763

چقدر به مشاوره یا تخصص اهمیت میدهید ؟

نوشته شده توسط :

نوع مشاوره و نحوه ارائه خدمات یا همان پرزنت کردن میتواند بیانگر میزان تخصص و تجربه کاری طرف مقابل شما باشد . پس در جلسات مشاوره میتوانید به این موضوع پی ببرید که با یک گروه حرفه ای طرف هستید یا خیر !

هنگامی که با یک تیم حرفه ای روبرو میشوید ، همه چیز حرفه ای خواهد بود . از مشاوره و پرزنت گرفته تا تحویل کار و مشتری مداری های بعد از آن .

 

وقتی به یک آتلیه عکاسی عروسی وارد می شوید و پای صحبت های مدیر آتلیه یا کسی که شما را پرزنت می کند می نشینید ، به این موضوع دقت کنید که طرف مقابل شما چقدر صاحب تجربه و تخصص است و آیا توانایی اجرای یک کار خوب و بدون نقص را دارد یا خیر ؟

 

به عقیده ما ، یک مشاور حرفه ای و یک فرد موفق در کسب و کار ، از ابتدای صحبت شروع به تعریف و تمجید و چرب زبانی در مورد کمیت و کیفیت کارهای خود نخواهد کرد .

 

وقتی مشتری به یک مجموعه مراجعه می کند ، وظیفه مشاور در ابتدا انتقال اطلاعات درست و ارائه راه کارهایی است که با بهره گیری از آنها ، عروس و داماد بتوانند در هر جای دیگر که بخواهند از خدمات یک مجموعه استفاده کنند ، از اطلاعات و تجربه های ارائه شده استفاده کنند .

 

نوع راهنمایی ، یعنی مشاوره و راهنمایی اصولی از ابتدای کار و البته اطلاعات درست ، نشان دهنده این است که با یک مشاور حرفه ای طرف هستید . او باید همراه با مشاوره خود نمونه کارهای خود را نیز معرفی کرده و در مورد آنها توضیح دهد .

 

برای مثال داشتن تجهیزات فیلمبرداری مثل کرین (*) یا رونین (*) و از این قبیل چیزها برای تصویر برداری خوب است . اما این وظیفه مشاور شماست که به شما بگوید به جای هزینه برای استدی کم می توانید از لوکیشن یا باغی استفاده کنید که عکس های بهتر و حرفه ای تری داشته باشید یا بالعکس .

 

* برای مطالعه مقاله آشنایی با تجهیزات و اصطلاحات فیلمبرداری کلیک کنید

 

پس در نهایت به خاطر بسپارید و توجه کنید که مشاوره حرفه ای و خوب است که شما را به نتیجه مطلوب و انتخاب درست می رساند .


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/templates/default/item.php on line 249
امیر بصیری

علاقمند به مطالعه و توسعه کسب و کار هستم . به دلیل فعالیت مرتبط در سالهای گذشته در زمینه آتلیه های عکاسی ، سعی میکنم مطالبی رو بنویسم که به دردتون بخوره و بتونین ازش استفاده کنین . 

نظر خود را برای ما بنویسید

تکمیل فیلدهای ستاره دار الزامیست

درباره ما

استفاده از مطالب بخش مقالات آتلیه‌ها دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است و کلیه حقوق آن به رسانه آتلیه‌ها دات کام تعلق دارد.