Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/models/item.php on line 763

نمونه کارها را ببینید و مقایسه کنید

نوشته شده توسط :

وقتی به چند آتلیه عکاسی عروسی می روید و نمونه فیلم و عکس عروسی های متفاوت را می بینید ، به این نتیجه می رسید که در آتلیه های مختلف تخصص های متفاوت وجود دارد . بدان معنا که برای مثال آتلیه اول عکس های بهتری داشت ولی آتلیه دوم در فیلم تبحر بیشتری داشت

وقتی به این مسئله برخورد میکنید باید در ابتدا مشخص کنید که فیلم را بیشتر دوست دارید یا عکس ؟

 

برای مثال وقتی به دنبال یک عکس رویایی و قوی هستید باید در آتلیه های عکاسی به دنبال تفاوت در سبک عکاسی و دکوراسیون باشید . زیرا نوع چاپ عکس ها به آتلیه مربوط نبوده و این موضوع به لابراتوار چاپ عکس مربوط می گردد .

 

تفاوت در سبک عکاسی و ژست های زیباست که عکس را متفاوت می کند . گزینه بعدی هم لوکیشن یا محل عکاسی می باشد . برای مثال عکاسی در عمارت یا یک ویلای اختصاصی با لوازم آنتیک یا لوکس می تواند برای بعضی از عکس ها جذاب باشد .

 

به خاطر داشته باشید در حال حاضر مکان هایی که امکان عکس برداری در آنها وجود داشته و می توانید از آنها برای عکاسی عروسی خود استفاده کنید کم نیستند و می توانید از آتلیه عکاسی عروسی خود بخواهید که در این لوکیشن ها از شما عکس بگیرند و هزینه ورودی آن مکان را به سفارش خود اضافه کنید .

 

وقتی در نوع ژست ها و لوکیشن های عکاسی و نیز هنر عکاس در زوایای عکاسی دقت می کنید میتوانید آتلیه های مختلف را با هم مقایسه کنید و در زمینه ای که علاقمند هستید انتخاب بهتری داشته باشید .

 

فیلم هم در سوی دیگر قرار دارد که لازم است بدانید برای اینکه به تفاوت در فیلم ها پی ببرید باید به نوع تصویر ها دقت کافی داشته باشید .

 

البته تدوین زیبا هم جایگاه خودش را دارد ولی به دلیل اینکه یک تدوین خوب داشته باشیم مجبور به داشتن تصاویر خوب و کارآمد هستیم . پس باز هم به تصاویر خام خوب میرسیم . پس زمانی که به فیلم ها نگاه می کنید ، ضرباهنگ و افکت ها را کنار گذاشته و به تصاویر دقت کنید .

 

فراموش نکنید که تعویض موزیک و نوع تدوین در هر زمان امکان پذیر است . پس از این موضوع خیالتان راحت باشد ، چون در نهایت فیلم را از نظر تدوین به سلیقه شما نزدیک خواهند کرد . نکته مهم در اینجا همان تصاویر خوب است و در درجه دوم کیفیت تصاویر ، که باز هم این موضوع به نوع سفارش شما در منوی تصویربرداری برخواهد گشت .


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/templates/default/item.php on line 249
امیر بصیری

علاقمند به مطالعه و توسعه کسب و کار هستم . به دلیل فعالیت مرتبط در سالهای گذشته در زمینه آتلیه های عکاسی ، سعی میکنم مطالبی رو بنویسم که به دردتون بخوره و بتونین ازش استفاده کنین . 

نظر خود را برای ما بنویسید

تکمیل فیلدهای ستاره دار الزامیست

درباره ما

استفاده از مطالب بخش مقالات آتلیه‌ها دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است و کلیه حقوق آن به رسانه آتلیه‌ها دات کام تعلق دارد.