Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/models/item.php on line 763

عکاسی از کودکان ، چه زمان و چطور ؟

نوشته شده توسط :

والدین دوست دارند از کودکان خود عکس هایی بگیرند که در طول زمان همچنان زیبا و ماندگار به نظر برسند.

عکاسی از کودک در عین حال که بسیار شیرین و جذاب است کمی چالش برانگیز و سخت هم هست ، بچه ها زود کسل می شوند و علاقه ای به اجرای ژست ها ندارند.

 

همیشه کلیشه ای نباشید

عکس هایی که خلاقیت و معصومیت کودک در آنها بیشتر به نظر برسد زیباتر هستند. به جای ژست های کلیشه ای و محیط و دکور تکراری، از کودک بخواهید یه اتفاق و یا خاطره بامزه را تعریف کند، خواهید دید که به وجد میاید و حرف زدن، خندیدن و فکر کردنش سوژه های نابی برای عکاسی هستند.

 

مناسبت ها را فراموش نکنید

مناسبت های مختلف مانند عید نوروز، شب یلدا و تولد کودک می تواند آلبوم جالب و رنگارنگی از روند رشد او باشد. با دکور ، فضا و لباس مربوط به مناسبت که در عین سادگی خلاقانه باشد میتوانید عکسهای زیبایی از او ثبت کنید. در این مورد حتما نظر خودش را هم بپرسید ، کودکان معمولا ایده های جالبی دارند. و اگر سلیقه شان در نظر گرفته شود همکاری بیشتری هم دارند.

 

عکاسی در فضای باز را فراموش نکنید

عکاسی در فضای باز به خوبی هیجانات ، احساسات و شیطنت های کودک را نمایش میدهد. بچه ها در فضای باز روحیه و صبر و حوصله بیشتری نشان میدهند و چون حس آزادی بیشتری دارند سوژه های خاص تری برای عکاسی به شما می دهند. از این فرصت برای تفریح و عکس های خلاقانه استفاده کنید.

کسانی که کار عکاسی کودک انجام میدهند معمولا میدانند چگونه با کودکان ارتباط برقرار کنند و آتلیه های مجهز ابزار سرگرم کننده ای را هم برای کودکان تدارک می بینند. اما در عین حال بچه ها ممکن است از قرار گرفتن در محیط جدید و دیدن افراد غریبه عصبی شوند. سعی کنید کنار او باشید و عکس های اولیه را با هم بگیرید تا کمی به محیط عادت کند.

 

برای مشاهده لیست آتلیه های کودک کلیک کنید


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/templates/default/item.php on line 249
امیر بصیری

علاقمند به مطالعه و توسعه کسب و کار هستم . به دلیل فعالیت مرتبط در سالهای گذشته در زمینه آتلیه های عکاسی ، سعی میکنم مطالبی رو بنویسم که به دردتون بخوره و بتونین ازش استفاده کنین . 

نظر خود را برای ما بنویسید

تکمیل فیلدهای ستاره دار الزامیست

درباره ما

استفاده از مطالب بخش مقالات آتلیه‌ها دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است و کلیه حقوق آن به رسانه آتلیه‌ها دات کام تعلق دارد.