Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/models/item.php on line 763

به نمونه کارها اعتماد کامل نکنید

نوشته شده توسط :

نمونه کارها را دیدید ؟ همه چیز جذاب و عالی بود ؟ همان عکسهای رویایی خود را بالاخره پیدا کردید ؟ این خیلی خوب است . ولی آیا همان عکاس از شما عکس می گیرد و فیلم و عکس عروسی شما هم به زیبایی نمونه کاری که مشاهده کردید خواهد بود ؟

نکته قابل توجه همین جاست . این را بدانید نمونه کار ، یعنی نشان دادن بهترین تصاویر گرفته شده در آن آتلیه تا آن زمان . پس اینکه صرفه تصاویر آلبوم های داخل دفتر آتلیه از کیفیت و زیبایی خوب برخوردار باشند کافی نیست .

 

یک آتلیه عکاسی عروسی برای نمایش فیلم نمونه کار خود مطمئنا از تصاویری استفاده می کند که بعضا از تجهیزات فیلمبرداری نیز استفاده شده است . پس مراقب باشید که تصمیم اشتباه نگیرید .

 

اگر از نمونه کارهای یک آتلیه عروس خوشتان آمد ، عجله نکنید . نکته مهم در عکاسی عروسی در درجه اول ژست ها و فیگور هایی است که عکاسی به سوژه می دهد . در درجه دوم لوکیشن و موقعیت عکس نیز دارای اهمیت است . هنر عکاس و نیز انتخاب زوایای خوب به همراه کادر بندی و دیگر موارد مهم این موضوع هم دارای اهمیت هستند .

 

خوب ! تا اینجا اکثر این موارد را در نمونه آلبوم دفتر آتلیه عروس خود دیدید ؟

 

پیشنهاد می کنیم از مشاور و مدیر آتلیه خود بخواهید بصورت اتفاقی از آرشیو خود و از چند فولدر آخرین مراسم ها ، چند عکس خام به شما نشان بدهند . البته این را فراموش نکنید که طراحی و رتوش عکس ها که در آلبوم دیده اید تاثیر زیادی بر عکس خام آن ها داشته است که این روند برای عکس های خام دیگر هم رخ خواهد داد .

 

لوکیشن در عکس های خام نیز مهم نیست که حتما در یک جای خوب و عمارتی مجلل عکاسی شده باشد .

 

نکته ای که برای ما و شما در این مبحث مهم است ژست ها و هنری است که در عکس ها دیده می شود . پوزیشن خوب برای سوژه در هر جایی میتواند باشد . چه در آتلیه و چه در باغ و چه در یک عمارت بزرگ . پس ذهن خود را در هنگام دیدن نمونه تصاویر از موارد جانبی جدا کرده و به نکته های مهم عکس دقت کنید تا انتخاب شایسته و درستی در زمینه مورد علاقه خود داشته باشید .


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/templates/default/item.php on line 249
امیر بصیری

علاقمند به مطالعه و توسعه کسب و کار هستم . به دلیل فعالیت مرتبط در سالهای گذشته در زمینه آتلیه های عکاسی ، سعی میکنم مطالبی رو بنویسم که به دردتون بخوره و بتونین ازش استفاده کنین . 

نظر خود را برای ما بنویسید

تکمیل فیلدهای ستاره دار الزامیست

درباره ما

استفاده از مطالب بخش مقالات آتلیه‌ها دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است و کلیه حقوق آن به رسانه آتلیه‌ها دات کام تعلق دارد.