Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/models/item.php on line 763

عکاسی نوزاد در آتلیه بهتر است یا منزل ؟

نوشته شده توسط :

عکاسی نوزاد را باید در حدود 20 روزگی او انجام داد . البته این قاعده بر این مبناست که بدن او از انعطاف مناسب برخوردار است و میتوان ژست های مختلف عکس نوزاد را به وی داد . ولی اینکه این عکاسی در آتلیه انجام شود بهتر است یا در منزل ، در این مقاله توضیحاتی خواهیم داد.

عکاسی نوزاد در منزل

در کل و همیشه برای عکاسی حرفه ای و مناسب که هم امکان چاپ داشته باشد و هم زیبا باشد بهتر است که از تجهیزات عکاسی استفاده شود . تجهیزات عکاسی برای نوزاد چه در آتلیه و چه در منزل متفاوت با تجهیزات عکاسی از عروس یا هر سوژه ی دیگریست .

حتما توجه کنید که استفاده از تجهیزات غیراستاندارد برای عکاسی نوزاد میتواند به او آسیب زده و خانواده را دچار دردسر کند .

عکاسی از نوزاد در منزل به دلیل راحتی و رفاهی که برای خانواده فراهم میکند مناسب است اما باید این را در نظر بگیریم که برای این عکاسی نیاز به تجهیزات آتلیه ای و مناسب داریم . شما میتوانید از آتلیه هایی که امکان عکاسی سیار را در منزل دارند بخواهید که به محل شما بیایند و در زمان مناسب و از قبل رزرو شده از نوزاد شما عکاسی کنند .

 

عکاسی نوزاد در آتلیه

در کل پیشنهاد میکنیم عکاسی نوزاد در آتلیه را تجربه کنید . چرا که تجهیزات عکاسی و نورپردازی در آتلیه قطعا با تجهیزات عکاسی سیار در محل یا خانه متفاوت است . همه چیز در آتلیه برای عکس برداری از نوزاد آماده است و استفاده از اکسسوری ها و تزیینات مربوط به این نوع عکاسی میتواند عکسهای نوزاد را زیباتر کند .

 

آتلیه نوزاد دارای لباس

برخی آتلیه های عکاسی نوزاد دارای چندین مدل لباس نوزادی برای عکاسی هستند . البته در برخی آتلیه های عکاسی این لباس ها بیشتر لباسهای تزئینی هستند . کلاه های نرم و پشمی ، تورهای تزئینی ، پارچه های با رنگ شاد و زنده و دیگر مواردی که در کل از آنها با عنوان لباس نوزاد استفاده میشود . اگر قصد عکاسی نوزاد در آتلیه را داشتید حتما لباسهای مختلف نوزادتان را به همراه داشته باشید . چرا که ممکن است لباسهای خودش را برای عکاسی بیشتر دوست داشته باشید . همچنین آتلیه های دارای لباس نوزاد حتما باید بعد از هر عکاسی لباسهای پوشیدنی را شسته و موارد بهداشتی را کاملا رعایت کنند .

 

ما در این مقاله سعی کردیم نکات ابتدایی عکاسی نوزاد در منزل یا آتلیه را برای شما بنویسیم . اگر شما هم تجربه ای از این نوع عکاسی دارید حتما برای ما در بخش نظرات بنویسید .


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/templates/default/item.php on line 249
امیر بصیری

علاقمند به مطالعه و توسعه کسب و کار هستم . به دلیل فعالیت مرتبط در سالهای گذشته در زمینه آتلیه های عکاسی ، سعی میکنم مطالبی رو بنویسم که به دردتون بخوره و بتونین ازش استفاده کنین . 

نظر خود را برای ما بنویسید

تکمیل فیلدهای ستاره دار الزامیست

درباره ما

استفاده از مطالب بخش مقالات آتلیه‌ها دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است و کلیه حقوق آن به رسانه آتلیه‌ها دات کام تعلق دارد.