Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/models/item.php on line 763

راهنمای انتخاب بهترین آتلیه نوزادی یا عکاسی نوزاد

نوشته شده توسط :

عکاسی از نوزاد در همان روزهای ابتدایی بدنیا آمدنش میتواند بسیار جذاب و خاطره انگیر باشد . در سالهای گذشته شاهد آن بوده ایم که عکاسی از نوزاد در آتلیه بسیار مرسوم و حتی مهم و قابل توجه شده است . لذا انتخاب بهترین آتلیه برای عکاسی نوزاد میتواند کمی هم مشکل باشد .

برای انتخاب عکاسی نوزاد در آتلیه به چه نکاتی توجه کنیم ؟

بهترین آتلیه نوزاد باید از نظر امکانات عکاسی شامل تجهیزات نورپردازی ، محیط امن و آرام آتلیه ، تجهیزات تصویربرداری و عکاسی مناسب ، دمای محیطی مناسب و همچنین دکور و تزیینات مناسب برخوردار باشد . گرم بودن بیش از حد یا سرد بودن آتلیه ، نورپردازی و فلاشهای غیر استاندارد و همچنین محیط بدور از سکوت و آرامش میتواند در عکسهای نوزاد و همچنین تمایل او برای عکاسی و ژست های مختلف تاثیر گذار باشد .

 

چگونه بهترین آتلیه نوزاد را انتخاب کنیم ؟

انتخاب بهترین عکاسی نوزاد در تهران یا سایر شهرها کار سختی نیست . در ابتدای امر از دوستان خود بخواهید اگر تجربه ی عکاسی از نوزاد در آتلیه را دارند با شما به اشتراک بگذارند . استفاده از این تجربه میتواند برای شما مفید باشد . یادتان باشد که آتلیه هایی که در ارائه سرویس های خوب به مشتریان دقت میکنند میتوانند خدمات خوبی به شما نیز بدهند .

نزدیک بودن آتلیه و دسترسی مناسب از ملاک های مهم است . البته شاید مایل باشید که از یک آتلیه در فاصله ای بسیار دور از محل زندگیتان برای عکاسی نوزاد استفاده کنید . این موضوع کاملا میتواند شخصی باشد . اما اگر آتلیه فاصله ی نزدیکی داشته باشد میتوانید بدون خستگی راه و خستگی نوزاد به محل آتلیه برسید .

نمونه کارها را ببینید و با یکدیگر در آتلیه های مختلف مقایسه کنید . عکاسی یک هنر است نه فقط داشتن یک دوربین . این را هم فراموش نکنید که امروزه شاهد آن هستیم که عکاسی از بعد هنری خود فاصله گرفته و به یک تجارت تبدیل شده است . در زمان انتخاب آتلیه برای نوزاد خود به این موضوع فکر کنید که قصد و هدفتان از این عکاسی چیست ؟ به احتمال خیلی زیاد ثبت خاطرات این روزها در آینده برای فرزندتان و همچنین داشتن یک عکس زیبا برای همیشه . پس حتما به این موضوع فکر کنید که یک هنرمند از کودک یا نوزاد شما عکاسی کند .

 

آتلیه های دارای لباس نوزاد را انتخاب کنیم ؟

در ژست های مختلف عکاسی از نوزاد مثل اینکه نوزاد در سبد مناسب همراه با لباس ها و کلاه های رنگی باشد یا اینکه با یک تاج کوچک و زیبا درون یک پتوی پشمی نرم و غیره میتواند بر جذابیت عکسهای شما بیافزاید . لباسهای دارای کلاه های فانتزی ، دستکش های کودکانه ، تاج های زیبا و دیگر اکسسوری هایی که آتلیه های کودک و نوزاد برای عکاسی از آن استفاده میکنند میتواند عکسهای نوزادتان را زیباتر کند .

 

چه زمانی برای عکاسی نوزاد در آتلیه مناسب است ؟

حدود 20 روزگی نوزاد بهترین زمان برای عکاسی از اوست . بدن او کاملا انعطاف پذیر است و معمولا آرام است . باید ساعاتی را برای عکاسی انتخاب کنید که نوزاد در خواب است یا آرام است . بیتابی کردن و گریستن نوزاد هم حوصله ی شما را سر میبرد و هم زمان رزرو شده در آتلیه را هدر میدهد . یادتان باشد که تایم عکاسی از نوزاد در آتلیه معمولا بین 1 تا 3 ساعت است . مطمئن باشید که نوزاد شما علاقه ای ندارد که زمان زیادی را برای عکاسی صرف کند .

 

 

ما در این مقاله سعی کردیم شما را در انتخاب بهترین عکاسی نوزاد راهنمایی کنیم . اگر شما هم ایده یا پیشنهادی برای انتخاب بهترین آتلیه برای عکاسی از نوزاد دارید حتما با ما در میان بگذارید . برای انتخاب و مشاهده لیست آتلیه های عکاسی مرتبط با کودک و نوزاد میتوانید از سایت  اصلی آتلیه ها دات کام بازدید کنید و در محدوده ی مورد نظرتان با توجه به شرایط قیمتی و نظرات مردمی ، بهترین آتلیه نوزاد را انتخاب کنید .


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/templates/default/item.php on line 249
امیر بصیری

علاقمند به مطالعه و توسعه کسب و کار هستم . به دلیل فعالیت مرتبط در سالهای گذشته در زمینه آتلیه های عکاسی ، سعی میکنم مطالبی رو بنویسم که به دردتون بخوره و بتونین ازش استفاده کنین . 

نظر خود را برای ما بنویسید

تکمیل فیلدهای ستاره دار الزامیست

درباره ما

استفاده از مطالب بخش مقالات آتلیه‌ها دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است و کلیه حقوق آن به رسانه آتلیه‌ها دات کام تعلق دارد.