Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/models/item.php on line 763

ایده‌ها و ژست‌های عکاسی بارداری - سری اول

نوشته شده توسط :

برای عکاسی بارداری بهتر است ژست های مختلف را بشناسیم و در عکسهایمان از آنها استفاده کنیم . با آشنایی این ژست ها و توضیحات خودتان هم میتوانید برخی از آنها را با موبایل خودتان بگیرید . در مورد کادربندی و نورپردازی عکاسی با موبایل مقالات دیگری هم نوشته ایم که پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید .

1- هیمشه تنها عکس نگیرید

برای عکاسی بارداری همیشه تنها عکاسی نکنید . وجود همسرتان در کنار شما میتواند بر جذابیت و گرمی عکس شما بیافزاید . برای عکاسی در کنار همسرتان میتوانید لباسهای با هارمونی رنگی بپوشید و بصورت نشسته یا ایستاده عکس بگیرید . این عکسها میتوانند در اتاق خواب کودک یا حتی در فضای باز کنار یک درخت یا یک نیمکت ساده باشند .

1

 

2- از چشم اندازها هم استفاده کنید 

عکاسی بارداری در دشت ها ، در جنگل ها با درختان بلند قامت یا در کنار دریا بسیار جذاب است . میتوانید در فضاهایی که پشت سر شما یک دشت یا دره است همچنین در فضاهایی که با دورنمای یک جنگل است عکاسی کنید . با محو کردن تصاویر پشت سرتان ( فلو کردن ) میتوانید تصاویر زیباتری هم داشته باشید . 

2

 

3- عکاسی در ساعت طلایی

لحظات طلوع یا غروب آفتاب را از دست ندهید . این لحظات در کنار دریا میتوانند تصاویر زیباتری را بسازند . سعی کنید اگر برای عکاسی به فضای باز رفتید ساعات طلایی غروب آفتاب را هم عکاسی کنید . این عکاسی را نیز میتوانید از پشت برگها یا درختان نیز تجربه کنید .

3

 

4- کادرهای بسته هم زیبا هستند

در زمان عکاسی حتما به این موضوع هم فکر کنید که عکاسی با کادرهای محدود و بسته را نیز تجربه کنید . دست در دست همسرتان یا کفشهای نوزاد در دستان شما ، همین کادر کافیست تا یک عکس زیبا داشته باشید . کادرهای بسته ی دیگر را با سلیقه ی خودتان هم میتوانید بگیرید

4

 

5- حالات طبیعی و بدون ژست هم زیبا هستند

گاهی اوقات نشستن های طبیعی و لم دادن روی مبل و تماشای تلویزیون یا در حال خوردن تنقلات نیز اگر از زاویه ی درست عکاسی شوند میتوانند بسیار زیبا باشند . عکاسی هنریست که میتواند از شکار لحظه ها یا حالات طبیعی و روزانه ی سوژه شاهکارهایی ماندگار بسازد .

5

 

6- خودمانی و شوخ طبع باشید

عکاسی در حال خوردن تنقلات ، استفاده از عینک های فانتزی و خنده دار ، لباسهای شاد و ژست های کودکانه ، نشستن در یک گوشه از خانه و خوردن غذا با دست نیز میتوانند عکسهای زیبایی باشند .

6

 

7- از فضاهای زیبا به سادگی نگذرید

در پارکها و حتی فضاهای خیابانی ، فضای داخلی کافه ها و همچنین لوکیشن های جذاب در طبیعت بهترین عکسها را به جا میگذارند . اگر این در این فضاها قرار گرفتید و نور هم برای عکاسی مناسب بود حتما دست بکار شوید .

7

 

8- عکاسی در آتلیه و پس زمینه های سفید و سیاه نیز عالی هستند

بارهای شنیده ایم که زیبایی در سادگیست . پس حتما از عکسهای بارداری ساده با پس زمینه های سیاه یا سفید در آتلیه به سادگی رد نشوید .

8

 

9- پیامتان را منتقل کنید

برای بیان یک حس ، یا یک خبر میتوانید از یک تابلوی کوچک و ساده استفاده کنید . حتی نوشتن روی یک کاغذ ساده و کشیدن یک شکلک کنار آن نیز میتواند عکس شما را زیبا کند .

9

 

10- با دیگر فرزندانتان هم عکاسی کنید

حضور فرزندان دیگر در عکس های شما هم میتواند در روحیه ی آنها تاثیر عالی داشته باشد و همچنین میتواند عکسهای شما را زیباتر کند . لباسهای هم رنگ بپوشید و با هم شوخی کنید و این شوخی ها را ثبت کنید

10


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/arianwed/public_html/blog/components/com_k2/templates/default/item.php on line 249
امیر بصیری

علاقمند به مطالعه و توسعه کسب و کار هستم . به دلیل فعالیت مرتبط در سالهای گذشته در زمینه آتلیه های عکاسی ، سعی میکنم مطالبی رو بنویسم که به دردتون بخوره و بتونین ازش استفاده کنین . 

نظر خود را برای ما بنویسید

تکمیل فیلدهای ستاره دار الزامیست

درباره ما

استفاده از مطالب بخش مقالات آتلیه‌ها دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است و کلیه حقوق آن به رسانه آتلیه‌ها دات کام تعلق دارد.