آتلیه عروس پاسداران

لیست بهترین آتلیه عروس ، عکاسی عروسی و نامزدی خوب در پاسداران

آتلیه آریایی

امتیاز 1.50 از 2 رای

پاسداران

  • آتلیه عروس
  • خانوادگی و شخصی
×در هنگام تماس یا مراجعه به آتلیه ، لطفا نام سایتِ آتلیه‌ها را به عنوان مرجع آشنایی بیاد داشته باشید

شروع پکیج عروس از 4,000,000 تومان

ورودی آتلیه خانوادگی : رایگان
حداقل سفارش خانوادگی : ندارد
  • مدیریت : آقای سلوکی
  • تلفن : 02122894290
  • همراه : 09123241276
  • کد آتلیه : 1218
  • آدرس : پاسداران ، خیابان گل نبی ، پلاک 56

برای مشاهده هشدارهای مهم پلیس جهت انتخاب آتلیه کلیک کنید

آتلیه آریایی جزو آتلیه های شمال تهران در محدوده خیابان پاسداران است . تخصص آتلیه آریایی عکاسی عروسی بوده و اگر به دنبال آتلیه عروس در شمال تهران یا آتلیه عروس در محدوده خیابان پاسداران هستید میتوانید با آتلیه آریایی تماس بگیرید .

نظرات کاربران

رفتار با مشتری
1.50
ارزش کیفیت نسبت به قیمت
1.50

نظر کاربران

امتیاز کاربر :

1.00
sad

sad

سلام / من متاسفانه بااینجا قرار داد بستم و به هیچ وجه از این مجموعه مخصوصا آقای سلوکی(مدیر مجموعه) رضایت ندارم / آتلیه ای که برای فیلم عروسی و اهنگ متن و ... قبل از اماده شدن فیلم های اصلی رضایت مخاطب را نپرسد و سرخود کار کند و وقتی اعلام میکنیم این اهنگ مناسب نیست بگه بایدبرای تغییر موسیقی و کم و زیاد کردن کلیپ هزینه بیشتری پرداخت کنید یا از باغ و امارت و هلی شات که بیش از 6 ساعت طول کشید فقط فقط کمتر از 5 دقیقه کلیپ تحویل بدن و بگن همینه و. حتی برای آلبوم از عروس داماد نظری نپرسیده و سرخود عکس های مورد نظر خودشون بود بدون اصلاح قرار داده و چاپ کردند و حتی با گفتن اینکه ما هیچ عکسی از افراد بی حجاب نمیخواهیم باشد در البوم قرار داند و برای اصلاح هزینه درخواست کردند!!! / واقعا پولتون دور نرزید!!! من از آذر ماه تا الان کار تحویل نگرفتم .
دوستان عزیز لطفا افرادی که باچرب زبانی میخواهند نظرشما را جلب نکنید فریب نخورید و حتما حتما تمام موارد مکتوب کنید و مثل ما فریب نخورید و هزینه کامل پرداخت نکنید!!!

امتیاز کاربر :

2.00
sad

sad

سلام من تقریبا یک سال و نیم پیش با این آتلیه قرار داد بستم و فقط آقای سلوکی فقط روز قرارداد خیلی با ما مودبانه صحبت کرد و در واقع بازار یابی کردن و مخ ما رو زدن . پس از عقد قرار داد دیگه از صحبت های خوب خبری نبود. روز فیلم برداری اسپرت اصلن حوصله نداشت. هی به شوهرم گیر میداد که چرا اینطوری وایمیستی به جای اینکه بیاد بهش بگه چطوری وایسه به همین خاطر تمام عکس های اسپرتمون خراب شد. کلیپ اسپرت خوب بود. و شب عروسی در صورتی که ما نمیخواستیم چون قبلش نرفته بودیم ببینیم ولی آوردن و سورپرایزمون کردن همچنین یک کلیپ دیگهه هم همون روز ساختن که به نوعی سورپرایزی شد برای تولد همسرم که فردای اون روز بود. من واقعا اون شب خوشحال شدم و ازشون ممنونم ولی کلیپ اصلی عروسیمون سراسر اشکال بود و خیلی بد منم متاسفانه به خاطر دغدغه های بعد عروسی واقعا نمیتونستم بقیه پول رو بدم و دیر رفتم برای تحویل کلیپم و وقتی گفتم که برام ادیت کنین گفتن که دیگه نمیشه و باید پول بدم. خلاصه با اینکه شب عروسیم واقعا خوشحال بودم ولی هیچوقت به هیچکسی پیشنهاد نمیکنم بره اونجا.

افزودن نظر

 

ورود به حساب کاربری

در صورت فراموشی اطلاعات یا مشکل در ورود با واحد پشتیبانی به شماره 02126412561 تماس بگیرید
هنوز عضو نشده اید ؟ اینجا کلیک کنید